Tocht naar Santiago de Compostella. - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Rose-Mary Rutten-Coster - WaarBenJij.nu Tocht naar Santiago de Compostella. - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Rose-Mary Rutten-Coster - WaarBenJij.nu

Tocht naar Santiago de Compostella.

Door: Rose-Mary

Blijf op de hoogte en volg Rose-Mary

29 Maart 2015 | Nederland, Zwaag

Dag lieve allemaal, nog 3 nachtjes, dan is het zover. Ondanks dat ik weet, dat menigeen op dit moment aan mij denkt met al die regen en wind, moet ik eerlijk bekennen, dat ik er nog steeds onwijs veel zin in heb om te kunnen starten.
De tassen zijn gepakt maar heb jammer genoeg moeten besluiten om zonder het tentje te vertrekken. Ik ga met 20 kg. op pad. De keuze tussen òf pc òf tent was snel gemaakt. Het huis is bijna schoon en Jacques heeft zijn koffer ook bijna gepakt voor zijn verblijf bij Annette en Nico. De afgelopen week ben ik overstelpt met lieve telefoontjes, kaarten, emailtjes en bezoek. Ik ben er stil van en dank jullie via deze weg dan ook meer dan zéér hartelijk voor alle belangstelling. Het sterkt mij in mijn voornemen de toch tot een goed einde te brengent. Ik neem jullie allen mee in mijn hart. Zal veel aan iedereen denken en ga ervoor!!
Tot ziens allemaal, tot over 2 maanden. Hoop snel wat van mij te kunnen laten horen.

Maandag 30 maart.
Nog 2 nachtjes!!!

  • 05 Februari 2015 - 17:49

    Marjon :

    Hallo Rose-Mary, ik heb je site gevonden.
    Groet, Marjon

  • 16 Februari 2015 - 17:21

    Anja Kolken:

    Hallo Rose-Mary,

    Het is gelukt! En ik ga je zeker volgen!!
    Succes met de voorbereidingen en hopelijk is je fiets snel in orde.

    Groetjes, Anja




  • 16 Maart 2015 - 12:04

    Antoinette:

    Hallo zus,

    Wat gezellig dat je op doorreis naar het zuiden, bij ons een nachtje komt slapen. je bent van harte welkom hoor! Heb ik mijn steentje ook bijgedragen aan jouw missie:):). Tot 2 april!

  • 16 Maart 2015 - 12:12

    Thomas En Marga:

    Het begin is er. Succes met de voorbereidingen!

  • 16 Maart 2015 - 16:23

    Tiny Vlaanderen:

    hoi Roosje, ik had al het één en ander van Andre (prince) gehoord we wensen je een hele fijne vakantie met je mannetje en wel voorzichtig he? veel liefs en we blijven je volgen dikke kussen van ons Bert en tiny en lebbers van alle goldendestinyhonden

  • 19 Maart 2015 - 08:59

    Elly :

    Succes Rose.

  • 23 Maart 2015 - 10:47

    Mariszkà Bos-Olymulder:

    Succes met de voorbereidingen Roos, We gaan je volgen. Je kan het!!!!!

  • 28 Maart 2015 - 16:58

    Jantien:

    nu is het bijna zover! hele goede reis en wees voorzichtig!

    we hopen op goed berichten via deze site..

    liefs, adriaan en jantien

  • 28 Maart 2015 - 16:59

    Jantien:

    nu is het bijna zover! hele goede reis en wees voorzichtig!

    we hopen op goed berichten via deze site..

    liefs, adriaan en jantien

  • 28 Maart 2015 - 16:59

    Jantien:

    nu is het bijna zover! hele goede reis en wees voorzichtig!

    we hopen op goed berichten via deze site..

    liefs, adriaan en jantien

  • 29 Maart 2015 - 23:03

    Wim En Gon:

    Nou Roos, het is eindelijk bijna zo ver, we wensen je een goede voorspoedige reis. We zullen je avonturen volgen.
    Groetjes en succes,
    Wim en Gonny

  • 30 Maart 2015 - 12:53

    Ebe Gonnij:

    Ben nu op website.

  • 31 Maart 2015 - 11:46

    Carina:


    Morgen is de grote dag !,
    Heb grenzeloze bewondering voor je. Hopelijk is het weer morgen een stuKje beter.
    Wens je een fantastische reis. Kom veilig terug. Groetjes, Carina.

  • 06 April 2015 - 17:27

    Manon En Frank (baasjes Van Roef):

    Nou Buuf, we gaan je volgen hoor!! We zijn erg benieuwd naar je belevenissen. Super dapper!
    Zet um op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwaag

Rose-Mary

Actief sinds 27 Dec. 2014
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 13264

Voorgaande reizen:

04 Juni 2017 - 13 Juli 2017

Rondreis door Noorwegen 2017

01 April 2015 - 31 Mei 2015

Mijn tocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: