laatste loodjes voor vertrek. Reisgezel gekregen. - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Rose-Mary Rutten-Coster - WaarBenJij.nu laatste loodjes voor vertrek. Reisgezel gekregen. - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Rose-Mary Rutten-Coster - WaarBenJij.nu

laatste loodjes voor vertrek. Reisgezel gekregen.

Door: rose-mary

Blijf op de hoogte en volg Rose-Mary

30 Maart 2015 | Nederland, Zwaag

Vandaag een reisgezel ontvangen. THOMAS EN MARGA brachten mij een Christoffelmedaille, die ik mee zal dragen de komende maanden. Zie foto.

  • 30 Maart 2015 - 17:34

    Thomas En Marga:

    Na het gepuzzel zijn de foto en het verslag goed doorgekomen.

  • 30 Maart 2015 - 19:07

    Marjon:

    Wat een mooi cadeau Rose.
    Groet, Marjon

  • 30 Maart 2015 - 21:59

    Mariszkà Bos-Olymulder:

    Uit ervaring weet ik dat de Christoffel helpt. Van mijn ouders een Christoffel gehad toen ik naar Haarlem verhuisde. Hij heeft me steeds de weg gewezen. Dus Roos.........

  • 31 Maart 2015 - 15:23

    Mar Dupon:

    Hallo Rose Mary,

    Namens ons allemaal een fantastische reis gewenst.

  • 01 April 2015 - 00:23

    Annette:

    Nou lieverd, nog een paar uur en dan gaat het avontuur beginnen! We wensen je heel veel plezier, een goede reis, veel bijzondere mensen en gesprekken onderweg, een rugzak vol goede overdenkingen mee terug. Zet 'm op. Dikke kus, A

  • 01 April 2015 - 12:52

    Thomas En Marga:

    Wat een stormachtige dag om te beginnen. We wensen je veel wind in de rug. Succes!

  • 01 April 2015 - 13:24

    Jeanette Van Der Meij:

    Hallo Rose Mary,

    Ik verwacht je op de lunch! Waarschijnlijk heb je tegenwind! Want het is best wel stormachtig vandaag. Meteen een flinke krachtmeting. We verwachten je. Tot straks! Sterkte!

  • 01 April 2015 - 14:51

    Toos:

    Succes Rose-Mary

  • 01 April 2015 - 19:15

    Judith:

    Je eerste dag zit erop en hopelijk ben je goed gearriveerd in "het warme nest". Wat een toepasselijk cadeau van Thomas en Marga! De beschermer van de reizigers! Ben erg benieuwd naar de rest van je verslag. Lvgr aan iedereen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwaag

Rose-Mary

Actief sinds 27 Dec. 2014
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 13241

Voorgaande reizen:

04 Juni 2017 - 13 Juli 2017

Rondreis door Noorwegen 2017

01 April 2015 - 31 Mei 2015

Mijn tocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: